Preskoči na glavni sadržaj

Isprobajte ovaj napitak, i preko noći izgubite pola kilograma! A za mjesec dana rezultati su FANTASTIČNI!

Kako biste pomogli organizmu da nastavi da vari hranu čak i kada spavate i time ubrzali metabolizam, potrebno je da uradite par stvari
Za početak, nekoliko sati pred spavanje nemojte jesti ništa, a onda neposredno pred odlazak u krevet spremite napitak od sljedećih sastojaka:
pola cijeđenog limuna,
kašičicu isjeckanog peršuna,
malo cimeta i
pola kašičice sirćeta izmješajte u dva i po decilitra vode.
Ukoliko vam ne odgovara ukus, možete dodati kašičicu meda ili đumbira.
Ukoliko se pridržavate pravila, trebalo bi da se ujutro probudite pola kilograma lakši, a možda je još važnije to što uopšte nećete biti naduveni i otečeni.
Još brži rezultati bi se dogodili ukoliko biste večeru u potpunosti zamjenili ovim napitkom, ali čak i ukoliko to ne uradite, nakon mjesec dana upotrebe bićete vidno mršaviji!
Dobar je i za plodnost. Ipak, morate dobro paziti kako i u kojim količinama ga pijete. Također, znamo da većina žena odmah poseže za analgetikom kada osjete bolove
Nemojte to raditi jer iako vam smanji bol, šteti vašim drugim organima i izaziva vam ovisnost. Stoga se radije odlučite za prirodno rješenje poput čaja.
Vratimo se na čaj o kojem smo vam pričali, evo šta vam je potrebno:
50 g osušenih listova ćare
100 g nadzemnog dijela hajdučke trave
100 g osušenih cvjetova nevena
Pomiješajte ove sastojke i odvojite 2 supene kašike i stavite ih u litar ključale vode. Poklopite i ostavite da odstoji 5 minuta. Potom procijedite i sačekajte da se malo ohladi.
Čaj pijte u gutljajima i to u toku nekoliko sati. Pije se litar dnevno, s tim da se pola litra pije prijepodne, a pola poslijepodne. Opet u malim gutljajima.
Nakon 2 mjeseca redovne konzumacije, pauzirajte 2 sedmice, pa ponovite. Ne preporučuje se upotreba ukoliko imate obilno krvarenje.
Savjetujemo vas i da vodite računa o krvarenjima da li je obilno, da li je redovno. Takvi problemi (neredovan ciklus, menstruacija kasni i po nekoliko mjeseci) mogu upućivati na ciste na jajnicima i mogu vam stvoriti mnoge probleme, pa i neplodnost. Stoga, bitno je da znate u čemu je problem jer se da riješiti.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

VIC Dolazi lezbejka kod ginekologa.

Dolazi lezbejka kod ginekologa. Ginekolog završio pregled i obrača se devojci: – Gospođice, čistiju picu nisam video godinama ! – Pa znate doktore, dolazi mi žena tri puta nedeljno !

RIBOLOVAČKE I LOVAČKE PRIČE

* Sretnu se lovac i ribolovac i otpočne priča.  Ribolovac prvi počne da priča svoj nedavni podvig: - Pođem ja rano ujutro na pecanje, zabacim udicu i izvlačim, izvlačim... i jedva izvukoh šarana od dva metra! - Hajde ne laži - reče lovac. - Ne lažem, časna reč, šaran dug dva metra... A šta se tebi desilo? Lovac odgovori: - Krenem ja u lov na jarebice... Ugledam jednu, upucam je i ona padne. Onda vidim - ide šumar da me kazni. Šta ću, kud ću i ja ubijem i šumara. Taman počnem da ga zakopavam, kad eto ti - idu dva policajca. Šta ću, kud ću ja ubijem i njih. I njih počnem da zakopavam, kad ide đačka ekskurzija - pun autobus... Ribolovac sav unezveren pita: - I? A lovac odgovori: - Ako ne skratiš onog tvog šarana od dva metra, napraviću pokolj! *

VIC Prostituka i manekenka

Na nekoj glamuroznoj proslavi na kome prisustvuju najbogatiji tajkuni i najpoznatiji političari,TV ekipa želi da napravi prilog o prostituciji u džet-set svijetu.Priđoše oni nekoj zgodnoj plavuši i novinar je upita: – “Da li ste vi prostitutka?” – “Ne,ja sam manekenka!” On priđe drugoj drugoj djevojci,vitkoj crnki: – “Da li ste vi prostitutka?” – “Ne,ja sam manekenka!” Sve se isto ponovi sa još desetak djevojaka kad napokon: – “Da li ste vi prostitutka?” – “Da,ja sam prostitutka!” – “Recite mi,da li ima posla?” – “Bilo bi,ali ne može se na red doći od ovih manekenki!”