Preskoči na glavni sadržaj

Pričaju dvojica:

Pričaju dvojica:
– Komšija, što bre ne otkineš tu svoju krušku? Pogledaj kakva je neugledna, ne rađa, ma nikakva…
– Aaaa, ne mogu, za nju sam sentimentalno vezan.
– Što?
– Pa na njoj mi se objesila tašta.
– Auuu! Moram da uzmem pelcer da kalemim.
(noveideje.info)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

VIC Dolazi lezbejka kod ginekologa.

Dolazi lezbejka kod ginekologa. Ginekolog završio pregled i obrača se devojci: – Gospođice, čistiju picu nisam video godinama ! – Pa znate doktore, dolazi mi žena tri puta nedeljno !

RIBOLOVAČKE I LOVAČKE PRIČE

* Sretnu se lovac i ribolovac i otpočne priča.  Ribolovac prvi počne da priča svoj nedavni podvig: - Pođem ja rano ujutro na pecanje, zabacim udicu i izvlačim, izvlačim... i jedva izvukoh šarana od dva metra! - Hajde ne laži - reče lovac. - Ne lažem, časna reč, šaran dug dva metra... A šta se tebi desilo? Lovac odgovori: - Krenem ja u lov na jarebice... Ugledam jednu, upucam je i ona padne. Onda vidim - ide šumar da me kazni. Šta ću, kud ću i ja ubijem i šumara. Taman počnem da ga zakopavam, kad eto ti - idu dva policajca. Šta ću, kud ću ja ubijem i njih. I njih počnem da zakopavam, kad ide đačka ekskurzija - pun autobus... Ribolovac sav unezveren pita: - I? A lovac odgovori: - Ako ne skratiš onog tvog šarana od dva metra, napraviću pokolj! *

VIC Prostituka i manekenka

Na nekoj glamuroznoj proslavi na kome prisustvuju najbogatiji tajkuni i najpoznatiji političari,TV ekipa želi da napravi prilog o prostituciji u džet-set svijetu.Priđoše oni nekoj zgodnoj plavuši i novinar je upita: – “Da li ste vi prostitutka?” – “Ne,ja sam manekenka!” On priđe drugoj drugoj djevojci,vitkoj crnki: – “Da li ste vi prostitutka?” – “Ne,ja sam manekenka!” Sve se isto ponovi sa još desetak djevojaka kad napokon: – “Da li ste vi prostitutka?” – “Da,ja sam prostitutka!” – “Recite mi,da li ima posla?” – “Bilo bi,ali ne može se na red doći od ovih manekenki!”